Diákmunkától a cégalapításig

Amikor diák voltam, akkor több diákmunkát is elvállaltam, hogy minél több területen szerezhessek tapasztalatot. Ezek mind olyan munkák voltak, amiknek köszönhetően minden területbe belekóstolhattam egy kicsit. Ezeknek a tapasztalatoknak köszönhetően jöttem rá arra, hogy én a saját magam ura szeretnék lenni. Így született meg a saját vállalkozás gondolata.

Miután végeztem a gimnáziummal eldöntöttem, hogy elmegyek egy olyan egyetemi képzésre, ahol mindent megtanulhatok a gazdaságról és a vállalkozásról. Miután ezt is sikeresen befejeztem már csak létre kellett hoznom a saját vállalkozásomat. Az egyetem végére már volt egy pontos képem arról, hogy milyen szolgáltatást szeretnék nyújtani az embereknek, így a vállalkozás profilja is megszületett. Azzal viszont nem számoltam, hogy egyedül nem fogok tudni mindent elintézni.

Az első dolog, amit kiadtam a kezemből az a székhelyem feladatai voltak. Ezek nem bonyolult dolgok és úgy gondoltam, hogy inkább rábízom olyan emberekre, akikben megbízok és helyesen fogják csinálni. Éppen ezért a Székhelyszolgáltatásra24 esett a választásom.

Az internetem találtam rájuk. A weboldaluk már az első alkalommal megfogott. A design nagyon szép, igényes és az oldal könnyen használható. Minden fontos információ megtalálható egy helyen és ha kíváncsi vagy valamire, akkor nem kell sokat keresgélni, hogy megtaláld a kérdésedre a választ.

Ha cégalapítás budapest ügyében keresel hasznos információkat, akkor is érdemes lehet felnézni az oldalra, hiszen ezzel kapcsolatban is tudnak segítséget nyújtani. A cégalapítás budapesten közel ugyanolyan, mint más településeken, viszont van egy kis különbség, ha a székhelyről van szó. Ugyanis Pestnek van egy olyan része, Újlengyel, ahol nem kell iparűzési adót fizetni, ezért ha olyan székhelyre vágysz, ami IPA mentes, akkor a Székhelyszolgáltatás24 tud neked segíteni.

cégalapítás budapest

Mi az, amiben még ezen kívül segítséget tud nyújtani a Székhelyszolgáltatás24?

Minden levelet és csomagot átvesznek, ami a székhelyre érkezik. A leveleket egyből elküldik e-mailen a csomagokat pedig minden hónap elején elküldik az általad megadott címre. Így nem kell sorban állnod a postán és nem kell attól sem aggódnod, hogy esetleg egy fontos levelet nem vettél át. A Székhelyszolgáltatás24 mindent kézben tart.

Nekik köszönhetően nem kell külön adminisztrációt fenntartani a székhelyen és külön irodát bérelni. Ezzel költségeket tudsz megspórolni.

Szoros kapcsolatban állnak ügyvédi irodákkal, így ha ügyvédre lenne szükséged, akkor is tudnak ajánlani egyet. Már 11 éves tapasztalattal rendelkeznek, így bármilyen helyzetbe is kerüljenek, pontosan tudják hogyan kell helyesen eljárni.

A hatósági személyeket törvényesen fogadják a székhelyen és minden esetben jogszerűen járnak el. Ezért attól sem kell aggódnod, hogy rossz kezekbe kerül a székhelyed és esetleg több problémád lesz azzal, ha más kezébe adod. A Székhelyszolgáltatás24 pénzügyileg is stabil, amit az is mutat, hogy a Bisnode által minősítve lett a cég. Így attól sem kell félni, hogy csődbe mennek.

A székhelyre kihelyezik a cégtáblát és meghatalmazással mindent elvégezni, amit szeretnél. Ha szükséged van ilyen segítségre és szívesen lemondanál a székhelyed menedzseléséről, akkor a Székhelyszolgáltatás24-t mindenképp vedd fontolóra.

Biztosan van több cég is, akik foglalkoznak ezzel, de a Székhelyszolgáltatás24 olyan tapasztalattal rendelkezik, amivel előnyben van másokkal szemben. Segítőkészek, megbízhatóak és a legjobbat nyújtják minden helyzetben. Ha ilyen emberekre szeretnéd bízni a céged egy kis részét, akkor a weboldalukon pontosan megtalálsz minden olyan információt, ami segíthet a helyes döntésben.